Alla inlägg under februari 2021

Av Elin - 25 februari 2021 10:52

Jag har ändrat namnet på bloggen då jag har valt att inte fortsätta min utbildning till förskollärare.
Jag kommer däremot att läsa upp ett betyg för att sedan söka in till ny utbildning till hösten.


Jag kommer däremot att skriva mer om mitt psykiska mående, då jag behöver ha en ventil för att få ur mig mina tankar, känslor m m

Jag har levt med detta nu i flera år och det har kommit och gått under många år.

Jag har depression, ångest, ptsd m m

Jag kan göra listan lång, men det är ingen mening med det.
Det hjälper inte att göra det. 


Jag får kämpa varje dag för att försöka att ens orka med livet många gånger.

Jag har försökt att bearbeta allt som har hänt

men ibland så blir minnena för jobbiga och det är en kamp att ens försöka leva


Jag kämpar emot min ångest varje dag och kämpar för att få en chans att leva så normalt jag kan.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer ni kunna följa mitt studentliv som avslutas med att jag blir legitimerad förskollärare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards