Direktlänk till inlägg 1 september 2020

Inte hunnit uppdatera

Av Elin - 1 september 2020 20:40

Jag får uppdatera gårdagen och denna dag nu istället.
Igår började skolan, som ja längtat :D
Satt hemma och hade introduktion via datorn pga covid - 19.
De gick bra och lärarna verkar trevliga och förstående.
Sen var det dags att åka till Gävle för att diskutera inför mitt jobb som börjar imorgon. Efter det var det dags för utvecklingssamtal.

Så hela eftermiddagen igår var bara stress, stress å mera stress....
Jag trodde ett tag att jag skulle dö pga stressen men här sitter jag :)

Dagen idag har varit bra. Vabbat pga att dottern är sjuk och inte får gå på förskolan.

Så nu sitter jag här och skriver lite å så pluggar jag :)

Nu ska jag fortsätta med pluggandet och sen förbereda inför imorgon :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 25 februari 2021 10:52

Jag har ändrat namnet på bloggen då jag har valt att inte fortsätta min utbildning till förskollärare.Jag kommer däremot att läsa upp ett betyg för att sedan söka in till ny utbildning till hösten.   Jag kommer däremot att skriva mer om mitt psyk...

Av Elin - 25 oktober 2020 08:31

Tidigare i veckan hade jag en extremt jobbig dag :( Jag bestämde mig för att sätta mig i bilen och åka iväg... Det slutade med att tankarna gick åt fel håll och jag var nära på att avsluta mitt liv Ingen i min närhet förstår hur dåligt jag egent...

Av Elin - 20 oktober 2020 15:57

Då har jag skickat in ansökan för att ta studieuppehåll denna terminen och även nästa termin.Jag vet inte om jag kommer att fortsätta med mina studier till hösten nästa år. Jag har ett mående som är kört i botten och ett magsår som har återvänt eft...

Av Elin - 13 oktober 2020 08:33

Igår fick jag besked om att jag blev invald som studentrepresentant för mitt program tillsammans med en studiekamrat. Jag ser fram emot det och det kommer att bli spännande att se hur det kommer att gå. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag sku...

Av Elin - 11 oktober 2020 18:28

Jag har nu valt att ta ett uppehåll i mina studier för att orka med allt som är omkring mig. Jag gör detta pga att jag är på väg in i väggen och jag behöver få en chans att vila upp mig Jag sitter nu hemma och är förkyld och dessutom har jag en f...

Presentation

Här kommer ni kunna följa mitt studentliv som avslutas med att jag blir legitimerad förskollärare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards