Alla inlägg den 19 augusti 2020

Av Elin - 19 augusti 2020 18:25

Jag fortsätter att förbereda mig inför skolstarten genom att plugga på kvällarna.

Just nu håller jag på med det första delmomentet av kursen som ska börja 

och det är drama.
Jag ser verkligen fram emot detta. 
Jag har alltid varit skoltrött, men denna gång ser jag verkligen fram emot.

Jag älskar verkligen att gå i skolan, göra något som jag verkligen brinner för

Jag skulle ha valt detta redan under gymnasietiden, men man väljer ofta det som kompisar väljer m m

Men jag har valt rätt och jag vet att jag kommer att göra ett bra jobb när jag väl är klar.

Jag jobbar på sidan om mina studier och det ger mig erfarenhet som inte många kommer att ha.

Jag känner mig lyckligt lottad som får chansen att studera och dessutom jobba samtidigt.


Jag har en familj som stöttar mig och dessutom hjälper mig 

Min man ställer upp å hjälper mig med skolan, läser mina arbeten och rättar om jag skrivit fel m m


Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan det är dags för att förbereda inför en annans skolstart imorgon


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer ni kunna följa mitt studentliv som avslutas med att jag blir legitimerad förskollärare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards