Alla inlägg den 22 augusti 2020

Av Elin - 22 augusti 2020 18:45

Jag pluggar fast skolan inte ens har börjat än.
Det känns som det är bättre å vara förberedd å läst litteraturen innan skolan börjar så kanske de går lättare

Sen vet jag inte hur hösten kommer se ut med tanke på mina barn...
Min ena son ska opereras, min dotter är sämre i sitt hjärtfel om de inte beror på vädret som skiftar...
Det är läkarundersökningar, BVC besök m m
Så hösten kommer bli intensiv.

Sen är det jobb inom vården.
Ska hjälpa till med att ta antikroppstest på de som har remiss.
Då det är högtryck på de just nu så erbjöd jag mig att hjälpa dem i höst, så får de hur de går.
Kommer bli mycket kvällar och helger...
Men de kommer lösa sig till de bästa :)

Nu ska jag dyka ner i böckerna igen innan ja ska dra täcket över huvudet å försöka sova inatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer ni kunna följa mitt studentliv som avslutas med att jag blir legitimerad förskollärare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards